Viața e un vis ?







te provoc, te sfidez, te urăsc.
te gonesc, te aștept, te iubesc.
îmi vine să râd de tot și de toate,
căci, culmea, nu-mi mai e frică de moarte !

plângi, neagro, smulge-ți părul din cap,
în răsărit și apus îți râd neputința,
ia-mă de vrei, căci e straniu,
de tine nu-mi pasă, ucide-mi dorința!

poți! dar nu vrei să mă iei surâzândă,
aștepți să-ți mai cer o secundă,
o clipă de viață, o clipă de zi,
să-mi spui că nu poți și nu vrei a voi...

în față îți râd, moarte hidoasă,
obraznică-ți par și poate te doare,
de frică să-ți știu vrei, flămândo,
dar teama de tine în neguri dispare.

ba chiar câteodată te-aștept să apari
pe aripa-ți neagră să mă duci în abis,
te iubesc câteodată, te chem, te implor
vezi moarte urâtă că viața-i un vis?


of, moarte acrită, neagră și rea
de tine eu râd, te sfidez, te provoc
până ce răbdarea-ți s-o termina
și va opri acest nedrept joc!


Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...