Instantanee Bucureşti - exerciţiu de ritm


    
   Oh, my friend...

     

   Din nou Centrul Vechi al capitalei. Stăteam pe o bancă privind trecătorii. Dintr-o dată, parcă de nicăieri şi de peste tot, s-a adunat un grup destul de măricel şi a început să cânte şi să facă nişte mişcări oarecum de dans. Formau pe rând perechi şi ţineau în mâini nişte beţe speciale pe care le loveau într-un anume fel încât se auzea un ritm de-a dreptul  fermecător. În acelaşi timp cântau ceva de genul : oh, my friend how can I tell you how much  I care... Nu ştiu dacă îmi mai amintesc exact cuvintele. Am scos repede telefonul în ideea de a fotografia  spectacolul care tocmai mi se desfăşura în faţa ochilor.

 Doamne Dumnezeule!

   Când s-a încheiat mica reprezentaţie, m-am apropiat iute  de o doamnă. Nu de alta, dar aveam senzaţia că vor dispărea cu toţii atât de repede pe cât de repede au apărut. Am întrebat-o ce semnifică ceea ce tocmai văzusem: „  Cântecul are tentă religioasă. Adică Doamne Dumnezeule,  totdeauna tu mă susţii. De fapt, este un exerciţiu de ritm pe care am vrut să-l oferim şi lumii. Am ales acest loc fiindcă aici este mereu lume multă”.


Cine sunteţi voi?

     „Noi suntem un grup care facem nişte cursuri de dezvoltare emoţională, iar mentorul nostru se numeşte Graţian Sonu. Pot să vă spun doar atât: acest om ţine nişte cursuri fantastice! Din nişte oameni care nu aveam emoţii, ne-a transformat în fiinţe pline de viaţă, care am învăţat să trăim cu adevărat!”

Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...