Foaie verde iasomie







pe-o pală de fân cosit
Făt Frumos mi-a adormit
și visează-așa de bine
că a uitat și de mine.
ce mă fac lume cu el
că-i e bine singurel
hai trezește-mi-l nițel
măcar să-i aud glăsciorul
să mă lase-n pace dorul!

foaie verde iasomie,
am un pui, nu am o mie
glasul i l-am auzit
dorul mi l-am potolit
cât îmi place, lumea mea,
să îmi spună: draga mea!

și iubesc iubire pură
trandafir roșu pe gură,
ochi frumoși ca doi luceferi
mâinile ca flori de nuferi
și un trup de Făt Frumos
doamne, cât e de-arătos!

pe-o pală de fân cosit
neica îmi stă obosit
Doamne, ce l-aș legăna
din guriță i-aș cânta
s-adoarmă pe mâna mea
și ce mi l-aș desmierda
că pe lume am un pui
ca el frumos altul nu-i!

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...