Dialoguri - stilul vestimentar când mergi la un interviu



    Axya și Giaxya discută despre felul în care ar trebui să te prezinți când vrei să iei un interviu unei persoane. Există unele disensiuni, de aceea conversația are pe alocuri, accente ascuțite. Lucreția, în trecere prin salon, îi salută surâzând. Axya nu pierde ocazia de a o include în conversație:

 Axya :

-Draga mea, eu și unchiul tău discutăm o temă despre care am dori5 să ne spui câte ceva, desigur dacă ai câteva minute libere...

Lucreția :

-Desigur, tată. Ascult... 

 Axya :

- Giaxya, ai vrea să-i pui tu întrebarea nepoatei tale? 

Giaxya :

- Cu mare plăcere! 

Giaxya, care apreciase întotdeauna intervențiile Lucreției,  își îndreptă ușor spatele și, uitându-se spre tănâra domnișoară, spuse :

Giaxya :

- Uite care este dilema, draga mea. Spune-ne ce stil vestimentar ai adopta dacă ar trebui să iei un interviu cuiva?

 Lucreția :

- Eu am înțeles un lucru de mică despre stilul vestimentar. Pe lângă faptul că trebuie să îți găsești stilul, care nu e totuna cu moda sau trendul  ( acestea fiind trecătoare)... am mai înțeles ceva. Când iei interviu cuiva, chiar dacă nu ești jurnalist, trebuie să te pui pe tine în umbră cumva... și să pui lumina pe invitat, prin întrebările bine alese. De aceea, dacă într-o zi voi înregistra video sau nu, voi căuta să am un stil îngrijit și de bun simț, elegant, chiar dacă în culori care par plictisitoare. Voi evita machiajul foarte puternic și, de asemenea, voi evita să atrag atenția asupra mea. Cel puțin fizic. Atenția trebuie să meargă pe CEEA CE SPUN. Și sper ca ceea ce voi spune să fie de valoare și să respecte Adevărul, deci Binele.

   Nu pot da acum rețete exacte, dar pot spune că nu mă voi îmbrăca nici în călugăriță, dar nici de club. Din păcate, unele dintre noi suntem experte în prost gust. Machiaj mult, haine pentru ocazii  speciale îmbrăcate în situații oficiale sau zi de zi, în plină zi... Sper că v-am dat o idee. Acum trebuie să plec... 


Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...