La psiholog. De vorbă cu Florentina: Dacă soluția ar fi atât de simplă...

 

-   Oamenii sunt obiectivi, interpretează ei corect faptele sau vorbele? Dacă nu, ce s-ar putea face?

 


   -  Dacă soluția ar fi atât de simplă, dramele n-ar mai fi așa de mari....Indiferent câte i-aș spune și i-aș face aceluia, sentimentele mele de frustrare, de umilință, nu vor dispărea. Starea mea interioară a fost provocată de modul cum am interpretat eu comportamentul sau spusele aceluia și nu de fapte în sine. Indiferent ce “măsuri” voi lua, starea mea nu va dispărea. Și voi vrea să mă răzbun și mai mult. Încă o dată, și încă o dată...E în zadar, liniștea mea interioară pare pierdută pe vecie. Și pierdută va rămâne, câtă vreme nu reușesc să rezolv ce am de rezolvat eu cu mine. Să înțeleg de ce mi s-a întîmplat ce mi s-a întâmplat, de ce nicio răzbunare, chiar moartea aceluia, nu-mi redă echilibrul.  Ce să fac apoi? Să accept și, în cele din urmă, să iert.

 

 

 Georgeta Istrate

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...