Dulcegării - Trei SMS-uri în unul - Somn ușor





 1.Mi-ești drag de mor...

Iubirea mea, să ai somnul ușor,
pe aripi îngerești, să ai vise divine,
chiar și când dorm îmi e de tine dor
mi-ești drag de mor și te vreau lângă mine.



 2.Somn ușor

Somn ușor, dragul meu
te iubesc acum, te voi iubi mereu
în viața asta mi-ai fost sortit
să-mi fii prieten, soț preaiubit.


 3.Ești al meu cu totul!

Somn ușor, vise frumoase
eu să-ți fiu cât mai aproape
îngerii să te sărute...
le dau voie doar pe frunte!
Restul... ești al meu cu totul!
fiecare milimetru,
căci ești raza mea de viață
o minune, o dulceață.

Georgeta Istrate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...