Murivale Mureșan Vasile : Marian din Măgura, povestea unei mari iubiri - Frumosul din tablou

 

       Eu,  când aud câte o mierlă tânguindu-se dimineața, mă doare sufletul!”  



     Februarie 2023. Căminul Artei din București, găzduieşte  expoziția intitulată ”Marian din Măgura”. Tema expoziției este iubirea, aici și dincolo de moarte. Inspirația – trecerea în neființă a persoanei iubite. Autor -  Murivale Mureșan Vasile.

   În  galerie, îmi atrage atenția portretul unui bărbat foarte frumos, străin parcă de energia personajelor ce compun expoziția. Are  un chip expresiv și niște  ochi adânci, care mă duc cu gândul spre Luceafărul lui Eminescu.  


 

     Artistul se  plimbă cu mâinile la spate și eu îl întreb cine este acest personaj. El este Laurențiu!!! Am vrut  să fie și el în poveste.  Fiindcă numai cu el merg la Măgura! Acum, Laurențiu e băiatul meu!

 Zic, are niște ochi adânci, are un ceva special pe care nu pot să-l identific.  

 

     Nu îl știi pe Laurențiu?! Când îl vezi... Apoi râde zgomotos și zice: Laurențiu lucra în  Librăria Cărturești, cea  de pe Lipscani. Acolo, în perioada Covid, toți intrau cu mască. De câte ori intram, dădea din cap și spunea:  bună ziua, Maestre!  Eu ziceam:  măi frate, dar ce cunoscut sunt!!! Și cumpăram, cum cumpăr eu albume, și zic:  iartă-mă, ai niște ochi așa de frumoși! Am văzut cum i-au surâs ochii.  Într-adevăr,  este un băiat foarte frumos și îmi place la el  faptul că are un caracter extraordinar! Eu, dacă iubesc la cineva ceva, acesta e caracterul! El m-a ajutat. Când mi-a căzut plafonul, a venit de m-a ajutat, la expoziție  tot el m-a ajutat. El  este ajutorul meu. Când o să fac Muzeul Murivale, pe el îl pun director! 

 

 

 Georgeta Istrate

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...