Era o seară frumoasă de iulie …

    Era o seară frumoasă de iulie. Ieşisem de la serviciu. Şi fiindcă era o atmosferă plăcută, în care vântul adia uşor jucându-mi-se prin plete,  m-am gândit să fac o plimbare prin centrul vechi. La un moment dat, sufletul mi-a fost invadat de o muzică încântătoare . M-am apropiat. Erau două fete ce cântau la vioară dumnezeieşte . 



    Nu ştiu de ce nu cântau în vreo orchestră, căci talent aveau cu carul.  Erau tinere, frumoase, pline de viaţă şi parcă făceau parte din acest peisaj. Au observant că le privesc şi că sunt încântată de arta lor, aşa că am avut senzaţia că , pentru câteva momente, au cântat doar pentru mine. 




   Le-am răsplătit talentul şi efortul. Înainte să plec,  le-am cerut permisiunea de a le fotografia. Şi pentru că nu vreau să mă bucur doar eu de aceste fiinţe cu totul deosebite, am decis să le pun poza pe blogul meu, să vă bucuraţi şi voi.



Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...