Terapeutul Codruţ Ţuţu vindecă orice boală cu ace şi plante (I)


  Spune, cu siguranţă în glas, că poate să îi facă pe oameni sănătoşi “tun”. Din punct de vedere energetic, tratamentele sale aduc omul  la vârsta de şapte ani, iar din punct de vedere fizic organele rămân  la vârsta biologică însă devin sănătoase.


 Cooperare, cooperare, cooperare 

   Pe o muzică liniştitoare, medicul Codruţ Ţuţu trece pe la fiecare pacient din salon şi, în anumite puncte de pe suprafaţa corpului, face  inserţie de ace. Bolnavii par familiarizaţi cu metoda şi parcă de-abia aşteaptă să fie înţepaţi.Ajuns în faţa unui domn mai în vârstă, îl întreabă zâmbind: “Vă mai simţiţi obosit?... A…pepene roşu nu aveţi voie, deocamdată.Dacă vă e poftă rău, vă dau voie să gustaţi doar o guriţă…aţi înţeles? Nu vreau să-mi intraţi în nişte dereglări din care cu greu o să vă mai scot!” Discuţia mi se pare un fel de grijă a mamei faţă de copilul ei. Zâmbesc.Medicul observă şi îmi explică…“Pentru unele boli, tratamentul presupune o dietă obligatorie.  Şi dacă pacientul nu ţine acel regim, îmi compromite  munca, iar rezultatele nu mai sunt aceleaşi. Aici nu e ca la automat,  bagi fisa şi gata! Ca pacient, trebuie să cooperezi. Noi, românii, din păcate, nu prea avem o educaţie sanitară. Puţini sunt pacienţii “cuminţi”. Oricum, bolnavii mei sunt monitorizaţi non-stop”.

Prietenii, primele experienţe de vindecare


   Ce sentiment trebuie să se nască în suflet atunci când vezi că lângă tine sunt oameni care suferă şi tu îţi freci mâinile a disperare? Revoltă în faţa destinului?! Şi dacă Dumnezeu ţi i-a scos în cale, poate că a făcut-o cu un rost... Aşa a crezut şi doctorul Codruţ Ţuţu când o prietenă bolnavă de stomac, insuficienţă renală şi nu ştiu ce probleme la ficat, se stingea lângă el pentru că era alergică la orice medicament. Căuta o alternativă, o altă şansă.S-a gândit că poate  mai sunt oameni în situaţia acestei fete şi primul impuls l-a împins către cărţile de fitoterapie.Studia cu nesaţ tot ce-i pica în mână  pentru a descifra tainele acestei ştiinţe vechi de când lumea. Nu s-a oprit doar la studiu. A trecut la acţiune. Bucuria cea mai mare o avea atunci când fata se simţea din ce în ce mai bine şi durerile care o chinuiau dispăruseră. Mai mult, după tratamentul pe care i-l aplicase, analizele arătau că este perfect sănătoasă: “Primele mele experimente de vindecare au fost pe prieteni şi cunoscuţi. Aveam un amic cu vitiligo; altul cu metastază ; o prietenă avea psoriazis...” Rezultatele erau încurajatoare aşa că domnul doctor îşi nota toate reţetele care i se păreau utile, studia principiile active ale fiecărei plante. Încet, încet, munca de cercetare îl absorbise total şi atunci a realizat resursele incredibile pe care natura le oferă omului.Totul era ca un puzzle.Trebuia doar să ştie să aranjeze piesele.Şi nu, nu s-a aşezat comod într-un fotoliu. A plecat în mediul rural, acolo unde-şi au “casa”plantele cele mai curate.Undeva în zona de munte, unde florile respiră aerul curat al înălţimilor şi ascultă şoapta divinului. A cules reţete şi informaţii de la bătrânii înţelepţi.Aşa a aflat despre plante de care nici nu auzise şi de calităţile lor binefăcătoare: “Am cunoscut la ţară o mămăiţă  care mi-a dat reţete de ceaiuri de demult, şi care s-au transmis din generaţie în generaţie. Normal, le-am verificat, şi  le-am reactualizat ştiinţific adaptându-le  bolilor care macină azi fiinţa umană. În plus, medicina tradiţională balcanică, chineză, tibetană, egipteană, indiană mi-au oferit ocazia de a dezvolta o metodă complexă de tratament ce acţionează asupra întregului corp”. Doctorul spune că nu există boli, ci bolnavi.  “Tratamentul îl fac în funcţie de persoană şi de felul în care răspunde aceasta la stimuli. Meseria mă obligă să fac continuu cercetări pentru că, atunci când intervine o problemă ,trebuie să ştiu să modific formula. Situaţia se adaptează la fiecare  pacient în parte. De aceea  medicamentele pentru bolnavii mei se pot procura doar de la cabinet”.


Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...