Terapeutul Codruţ Ţuţu vindecă orice boală cu ace şi plante (III)


Pulsul chinezesc şi cel tibetan

     Medicul îmi povesteşte despre pulsul chinezesc, care se citeşte în trei puncte la nivel superficial şi profund şi relevă informaţii generale despre starea organismului, şi despre pulsul tibetan  care se citeşte în cinci puncte şi care dă informaţii mult mai profunde despre starea matricei energetice şi a metabolismului celular: “ în funcţie de cum bate pulsul în locul respectiv îmi dau seama de gradul de oboseală, dacă există mici pietre, dacă este ulcer sau vreo inflamaţie a organului afectat. Corpul uman este traversat de două fluxuri mari de energie, ele fiind baza matricei energetice.Reglând acele energii, bolnavul renaşte şi modificările se văd în comportament. În primul rând depresia cauzată de boală dispare.Pe cei care vin în ultimul stadiu şi care au deja dat verdictul că vor mai trăi o perioadă scurtă de timp, nu pot să-i vindec, dar pot să le prelungesc viaţa. Însă nu sunt Dumnezeu ca să pot garanta pentru viaţa lui şi nici nu contrazic verdictul dat de medicul care i l-a pus. Eu fac ce ştiu mai bine”.

Diabetul este vindecabil!

   Majoritatea plantelor pe care doctorul Ţuţu le foloseşte în reţetele sale provin din flora spontană, culese şi uscate după reguli stricte: “Culesul este de importanţă capitală.Diversele părţi ale unei plante pot trata afecţiuni diverse.De exemplu, urzica: vârful ei tratează o boală, tulpina altă boală, frunzele sau rădăcina de asemenea tratează alte afecţiuni.O plantă, în funcţie cum o prepari, poate să-ţi vindece tot organismul”.
    Cauza diabetului nu se află în dulciuri ci de vină este tot stresul. Când doctorul  a început să-mi povestească despre vindecarea bolnavilor de diabet, nu am putut să-mi stăpânesc o expresie de uimire şi am întrebat: diabetul este vindecabil?!  În momentul acela mi-au venit în minte toate persoanele dragi pe care le cunoşteam şi care sunt dependente de insulină. Răspunsul doctorului a venit ca o torţă ce  poate aprinde speranţa atâtor suferinzi : “Normal că-i vindecabil! Eu am vindecat o grămadă de bolnavi de diabet.Prima dată a fost mai greu. Mulţi erau sceptici  pentru că ei ştiau altceva. În boala asta totul este să ai răbdare şi să respecţi indicaţiile medicului, inclusiv alimentaţia. Ei ar vrea să se vindece instantaneu, dacă se poate, “ieri”.Un an de zile ţii dietă şi te supui tratamentului, după aceea poţi să mănânci tot ce vrei.După ce l-am vindecat, nu mă mai interesează ce mănâncă şi ce nu. 


Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...