Festivalul "Amintiri din copilărie", Parcul Tineretului (14-16 iunie 2019)


       Încântare în parc 


      Aseară, mă plimbam prin Parcul Tineretului. Era o atmosferă plăcută,  subliniată de o adiere de vânt ce mângâia fermecător oamenii, animalele, copacii. Aerul parfumat de flori de tei făcea o terapie  a respirației încântătoare fiecărui vizitator al parcului. Pe pod, zeci de copii, însoțiți de părinți, priveau spectacolul țestoaselor care se adunaseră cu zecile la ospățul pufuleților . Am scos telefonul să le filmez...



               Plimbându-mă pe marginea lacului, am ajuns într-o zonă în care se auzeau râsete de copii, strigăte de joacă și voci de adulți, amplificate de microfoane. Am intrat în zona de unde veneau aceste semnale și am văzut muuuuulți copii, care se distrau în foarte multe moduri. Pe o alee, am întâlnit actori și actrițe costumați în tot felul de personaje. Ei se jucau cu cei mici. Pe o scenă, a apărut un prezentator care anunța următoarea piesă de teatru. Era  însuși Cove. Acesta a anunțat că cei prezenți asistă la Festivalul "Amintiri din copilărie" și că putem lua un program pentru a ne informa despre derularea evenimentelor. 
      În program am găsit o mulțime de informații: " Festivalul celor mai frumoase amintiri din copilărie vine și anul acesta în Parcul Tineretului, pentru a dărui experiențe de neuitat, construite bucățică cu bucățică, precum un puzzle uriaș în care fiecare piesă reprezintă o surpriză pregătită cu drag. 
         Timp de trei zile vă provocăm să ne fiți alături - cu mic, cu mare - și să vă bucurați de teatru, soare, joacă și relaxare. Spectacole de teatru - de la producții clasice la teatru stradal, pe catalige sau cu holograme - spectacole de dans contemporan, instalații cu tot soiul de mecanisme năstrușnice, concerte, ateliere, jocuri îndrăgite ale copilăriei și numeroase demonstrații și momente de animație, vă așteaptă la scena colorată a festivalului și pe peluzele din vecinătatea acesteia. 
    Și nu vom împărtăși doar povești minunate, sosite de peste mări și țări, ci și puțin din nostalgia vremurilor în care ingredientele necesare unor momente de neuitat erau zilele senine și prietenii alături. Așadar, dragi părinți, lăsați grijile și rutina la o parte și lăsați-vă conduși de cei mici într-o aventură plină de emoție și candoare, care menține trează bucuria pură a copilăriei "
 

     Am plecat din zona copilăriei. Luna apăruse pe cer, ca un martor tăcut al bucuriei acestei seri. Curând am ajuns în strada cu zgomote de mașini și oameni, mai mult sau mai puțin grăbiți....







Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...