La mulți ani, România!

     Oare patriotismul este scris în genele noastre? Zici că ești cetățean al planetei, dar de ce nu-mi dau lacrimile pentru asta? Sufletul vibrează puternic doar atunci când aud numele țării mele,  iar lacrimile țâșnesc instant, fără ca eu să le pot controla. Și curg așa, ca un râu cald , până ce trup, minte și suflet sunt învăluite într-o dulceață aducătoare de liniște.   


 La mulți ani, România!

   

     România este cuvântul care răsună în inima mea ca și chemarea unei iubiri. Iar starea activată de acest nume o pot compara cu starea pe care o am când sunt îndrăgostită.

    Mulțumesc universului că m-a răsărit în acest loc. Mulțumesc înaintașilor că mi-au dăruit această țară atât de frumoasă!

  La mulți ani, România! La mulți ani români, oriunde v-ați afla!

 

    Georgeta , cu iubire.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...