Facultatea de Istorie din cadrul Universităţii Creştine ”Dimitrie Cantemir”




   Pentru cei ce doresc să urmeze o facultate care să le deschidă nu numai drumul spre o meserie, ci şi ferestre spre trecut prin care pot percepe viitorul, vă recomand Facultatea de Istorie din cadrul Universităţii Creştine ”Dimitrie Cantemir”. În toate circumstanţele veţi şti să corectaţi orice informaţie care se vrea acuzatoare la adresa istoriei poporului român şi chiar a istoriei universale. Veţi fi drepţi, veţi răspunde în calitate de cunoscători şi veţi combate afirmaţiile greşite cu dovezi. Nimeni niciodată nu vă va putea minţi!

    Eu însămi am studiat în acest loc, în care am avut surpriza să găsesc profesori de cea mai înaltă calitate intelectuală şi morală. Pe măsură ce învăţam istoria, mă întrebam cum am trăit până acum fără să cunosc aceste lucruri. Pot spune că, după ce am urmat cursurile acestei facultăţi, am căpătat mult mai multă încredere în mine şi  nenumărate  ferestre spre cunoaştere s-au deschis în faţa mea. Universul meu s-a mărit, limitele au fost spulberate, iar eu am fost fericită că mi-am împlinit un vis. Vă mărturisesc,  am observat o evoluţie şi pe plan spiritual, iar dacă ar fi să mai aleg o dată, aş urma acelaşi drum.

  Mai jos aveţi toate informaţiile necesare.



Cu stimă,

Georgeta Istrate




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...